Klantenservice

Heeft u vragen? Onze klantenservice staat op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur voor u klaar. Als u een vraag hebt over uw bestelling of over één van onze producten, dan kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.

Bestelling plaatsen
Log in of maak een account aan en voeg uw product(en) toe aan uw winkelwagen. In uw winkelwagen vindt u de producten die u wilt bestellen en vervolgens kunt u de bestelling afronden door te betalen via iDeal of middels een bankoverschrijving. Wanneer uw bestelling bij ons is binnengekomen, ontvangt u daarvan direct een orderbevestiging per e-mail.

Bestelling wijzigen of annuleren
Wanneer uw bestelling is bevestigd, is het niet meer mogelijk om uw order te wijzigingen of annuleren. Voor vragen over uw bestelling, kunt u wel contact opnemen met onze klantenservice.

De status van uw bestelling
Voor vragen omtrent de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice informeert u dan zo snel mogelijk over uw bestelling.

Betalen met iDeal
Door middel van een betaling met iDeal kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen via uw eigen bank. U rekent af in uw eigen vertrouwde online betaalomgeving. We maken gebruik van één van de meest beveiligde online betalingssystemen in samenwerking met Sisow Payment Services. Onderstaande banken worden geaccepteerd in onze webshop:

iDEAL-Payoff-2-kleinABN Amro
ASN Bank
Friesland Bank
ING
Rabobank
SNS Bank
Regiobank
Triodos Bank
Van Lanschot Bankiers
Knab

Betalen via bankoverschrijving
U kunt uw bestelling ook plaatsen middels een bankoverschrijving. Het totaalbedrag van uw bestelling dient u hiervoor over te maken op rekeningnummer NL99 INGB 0007 231 000 (IBAN) ten name van Vikingstone te Zwolle. Vergeet niet het ordernummer te vermelden zodat we uw bestelling correct kunnen afhandelen. Zodra de betaling is ontvangen, wordt uw bestelling verzonden. De afhandeling van een bestelling met betaling via een bankoverschrijving kan hierdoor meer tijd in beslag nemen dan een bestelling via iDeal.

Verzendkosten
postnl-logoVoor verzendingen binnen Nederland brengen wij geen verzendkosten in rekening. Dit geldt voor bestellingen boven € 10,00. Bij bestellingen beneden dit bedrag wordt € 1,95 in rekening gebracht. De verzendkosten voor verzendingen naar België bedragen € 9,95. Bestellingen worden verzonden met PostNL. Als u voor 15:00 uur een bestelling hebt geplaatst in onze webshop, dan wordt uw bestelling dezelfde werkdag verstuurd. Bestellingen in het weekend worden op maandag in behandeling genomen. Dat betekent dat u uw bestelling altijd binnen 2 werkdagen ontvangt.

Verzending op feestdagen
Bestellingen die worden geplaatst op feestdagen, worden op de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.

De status van de verzending
Voor vragen omtrent de status van de verzending van uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice informeert u dan zo snel mogelijk over uw bestelling.

Artikel retourneren
Wanneer u een artikel wilt retourneren, doet u dit in de originele verpakking inclusief uw bestelnummer naar ons postadres:

Vikingstone
Ridderstraat 4
8051 EH Hattem
Nederland

Bij Vikingstone heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via onze klantenservice. Wij zullen na ontvangst van de retourzending het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Verkeerd artikel ontvangen
Mocht u een verkeerde bestelling hebben ontvangen, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice en verschaf ons uw ordernummer, het artikelnummer en wat er is misgegaan.

Defect artikel ontvangen
Wanneer u denkt dat er iets mis is met uw product(en), laat dit dan binnen 14 dagen weten aan onze klantenservice en wij zullen kijken wat we voor u kunnen doen. Verschaf ons alstublieft uw ordernummer, het artikelnummer en geef aan wat er is misgegaan.

Ontvangst retourzending
Zodra uw retourzending is behandeld, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Mocht u deze e-mail echter binnen 5 werkdagen na het opsturen van uw zending niet hebben ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Vervangend artikel
Wij verwerken uw vervanging binnen 5 dagen na ontvangst van uw retourzending. Wanneer uw vervangende bestelling wordt verzonden, stellen wij u hiervan op de hoogte.

Retourbetaling
Een retourbetaling nemen wij binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retourzending in behandeling. Per e-mail laten wij u weten dat uw retourzending in behandeling is genomen. Het kan echter wel 5 tot 10 werkdagen duren voordat u uw retourstorting heeft ontvangen. Dit is afhankelijk van uw bank en de betalingsmethode die u heeft gebruikt.

Verzendkosten retour
Verzendkosten ten gevolge van een retourzending worden niet vergoed.

Contactgegevens

Consumenten & zakelijk
+31 (0)38 760 12 70
info@vikingstone.nl

Postadres
Ridderstraat 4
8051 EH Hattem
Nederland

Stuur Vikingstone een bericht